söndag 3 januari 2010

Nytt år - nya möjligheter!!!

Har lite dåligt samvete för att jag varit dålig på att uppdatera senaste tiden men det har varit så mycket annat att stå i så det har inte riktigt funnits någon tid över. Jag har även varit dålig på att komponera nya smycken, det har bara varit beställningar på "gamla" varianter så jag har inte direkt något nytt att visa er heller. Men något kul måste jag ju visa så här är ett halsband med stor amulettring, rosa glashjärta med en liten strassplupp.




Sen ville dottern ge ett halsband till sin dagisfröken som går i pension så då gjorde jag ett liknande fast med ett rött hjärta och texten "Carpe diem". Även om det är ett ganska utslitet citat så tycker jag det är viktigt att man fångar dagen och gör det bästa av varje dag för man vet ju faktiskt aldrig när ens dagar är slut!

3 kommentarer:

  1. Passande på en lärare som ska gå i pension ;)
    Jättefint halsband. Ha inte dåligt samvete, du har ett helt år framför dig.

    God fortsättning och kul att ha dig här igen!

    SvaraRadera
  2. Fina halsband! Håller med om att det är lite svårt att variera de här ringarna hur mycket som helst.

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Det gör inget att du inte har nya modeller folk beställer ju de du har och det betyder att de gillar dem.
    Enkla men ändå fina.

    God fortsättning!

    SvaraRadera