tisdag 26 januari 2010

3 nya halsband...

Jag jobbar varannan helg under föräldraledigheten den här gången, jag har gjort det sen Dante bara var 6 veckor och det funkar faktiskt jättebra. Detta gör att jag kan vara hemma lite längre och det är perfekt tycker jag...jag älskar att vara hemma och skulle gärna bli hemmafru! Tänk vad mycket man skulle hinna pyssla då!!!

Jag försköker beta av beställningar som jag inte hunnit göra tidigare i veckan och fixa på min lediga helg.

Här kommer denna helgens resultat:

4 kommentarer:

  1. Du verkar få en del beställningar snart kanske du kan bli pysselhemmafru med mig.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina halsband och vad duktig du är.
    Blev det en dator? Såg att ni skulle blogga. Vad roligt! Jag önskar er en supermysig resa och vi är som sagt sååå avundsjuka!!!

    SvaraRadera
  3. Mia, det är drömmen men Micke delar tyvärr inte min dröm! Han tycker det är dags att jag skaffar ett jobb snart...men ett år till får jag njuta i alla fall! Pilo, det blev en dator! Tack för hjälpen med övertalningen ;-)

    SvaraRadera
  4. Wow! Otroligt fina, du är så duktig!

    Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!

    Jag önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera