torsdag 26 november 2009

Julstämning

Känner att det är hög tid för en liten uppdatering här!!!
Det har varit fullt upp senaste tiden med både smycken, familj och annat så nu kommer här en rad bilder!
Jag har gjort några långa halsband och här kommer ett av dem med ett stort hjärta.


Detta är också långt. Det har en liten "strassplupp" längst ner - den var svår att fånga på bild men den är väldigt söt i verkligenheten!


Ett taghalsband som också är modell längre:


Säkerhetshalsband med dubbla dogtags till en liten kille.


Slutligen taghalsband till två tjejer som gillar rosa!

Nu ska jag återgå till min städning/adventspyntning för imorgon ska vi baka pepparkakor så då måste vi ju ha lite julstämning!

3 kommentarer:

  1. O så fint hjärtat är. Gillar självklart de andra med men favoriten är hjärtat.
    Mysigt med pepparkaksbak det får bli nästa vecka för oss. Har ni några planer?

    SvaraRadera
  2. Gillar också hjärtat. Kan man beställa ett armband till sig själv med test? Vad kostar det?

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Så FINA, du är duktig!

    Jag tänkte tipsa dig om om du kan vinna ett hemligt paket med jättefina barnkläder hos mig. Märket är Lipfish :)

    Jag önskar dig en härlig kväll!

    SvaraRadera