söndag 1 november 2009

Fars Dag-tips med specialpriser!

Om en vecka är det Fars Dag och jag försökte fundera ut några roliga smycken till alla pappor därute men det är inte lätt med smycken till killar. Min man hatar allt vad smycke heter så han tog den fyrkantiga staven jag gjorde till honom och gjorde till en nyckelring! (nycklarna är iväg och kollar på fotboll så bild på nyckelringen kommer senare!!!)

Annars är ju en amulettring på läderband snyggt och stilrent. Här är en stor amulettring, den tar jag just nu 190:- för, den lilla 180:-.





Den 4-sidiga staven på kulkedja, läderband eller som nyckelring tar jag 200:- för denna veckan för att hylla alla pappor!!!


Dessutom bjuder jag på frakten denna veckan!!!

4 kommentarer:

  1. Hej, jag gillar den 4 sidiga staven skall nog beställa en sådan av dig som nyckelring.

    Mailar info om vad som skall stå på den.

    Vi hörs.

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju göra ett byte, napphållare mot nyckelring!!!

    SvaraRadera
  3. En väldigt stor prisskillnad men du kan få något mer. Det blev två nyckelringar. Pengar på en och byte på den andra. Eller två byten?

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Har en utmaning som vänat på min blogg åt dig!

    Ha en fin helg.

    Kram
    A-C

    SvaraRadera