torsdag 22 oktober 2009

Lite nytt...

I helgen fick jag en beställning från min barndomskompis Kolikmamman. Det är nu levererat och klart och här är resultatet!



Jag har också fått en order på 5 smycken där jag har så gott som fria händer - det ska bli superkul!!! Ett av dem var det lite bråttom med så det är jag klar med nu, det blev detta halsbandet, en stor amulettring med ett hjärta.


Idag var jag på invigningen av Panduro i Farsta och shoppade loss. Det är så inspirerande att handla i en riktig butik där man kan klämma och känna på sakerna. Fast jag skulle ändå aldrig klara mig utan de smidiga webshoparna!!! Men jag köpte i alla fall bland annat mobilsmyckehållare och jag var ju tvungen att testa på en gång och min mobil har inget fäste för smycken så jag gjorde denna lilla presenten till min svägerska!



4 kommentarer:

  1. Oj, vad du gör mycket nu amulettringen gillar jag. Kul att du har fått lite beställningar.

    Vi ses imorgon

    SvaraRadera
  2. Hej Karin. Vilka fina smycken du gör. Vill gärna beställa något av dig men måste fundera på vad så jag återkommer. Hittade din blogg via Mia´s. KUL!
    Varma hälsningar Miranda (Gabbes syster)

    SvaraRadera
  3. Hej Karin
    Du behöver inte vara orolig över röran, det är inte så konstigt att det blir så med 6 barn. Det vore konstigt annars.
    Vi ses. Har ni någon dag ledig i veckan?

    SvaraRadera
  4. Hej Karin!
    Mobilsmycket jag fick var superfint och jag har det nu pa min mobil. Supergulligt! Tack! :)
    Snaart kmr jag hem och far traffa er allihopa igen!! :D
    Kraaam fran Th

    SvaraRadera