onsdag 28 oktober 2009

Färdig!

Nu har jag gjort klart och levererat min "stora" beställning på 5 smycken. Förutom halsbandet som jag gjorde tidigare blev det ett berlockarmband, 2 armband med stor amulettring och slutligen detta halsband.
Det är en släkting i England som beställt dem till sina vänner så nu har Malda blivit lite internationellt!!!

Sen har jag även gjort ett annat amulettarmband och ett taghalsband som jag missade att fotografer innan jag skickade iväg. Taghalsbandet var lite annorlunda för de var stansade på båda sidorna, namnen på ena sidan och födelsedatum på andra sidan. Det är en bra idé som jag nog ska göra på mina egna namntaggar också för då kan de ju aldrig hamna på "fel" håll.

2 kommentarer:

  1. Var roligt att det börjat rulla på! Ska nog beställa jag också =)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Skönt att de är färdiga och vad fint det var med den blå pärlan. De kommer att bli så glada över de fina smyckena.

    SvaraRadera